Nyomtató típusok
|
Általános feltételek
Minden vásárláskor áfa-s számlát, vagy pénztárgépi nyugtát adunk!
A nyugtán ill. a számlán szereplő árukra 6 hónap, bármely telephelyünkön érvényesíthető garanciát vállalunk! Kivételt képeznek ez alól, ahol eltérő jelölést talál, vagy külön garancialevéllel, jótállási jeggyel rendelkezik a termék, azokra az ott megjelölt ideig és helyen a gyártó vagy importőr vállal garanciát.
A garancia érvényesítés feltétele a termék vásárlását igazoló számla vagy nyugta (illetve annak másolata) bemutatása.
Természetesen postán is visszaküldhető a termék "belföldi kísérőlevél postacsomaghoz" (zöld) nyomtatvánnyal - bármelyik postán beszerezhető - postafordultával küldjük az új terméket, vagy a szerviz állásfoglalását amennyiben a termék nem hibás.
Az utánvéttel, vagy portóval feladott csomagot nem fogadjuk el!
A garanciális hiba esetén az oda-vissza szállítás költsége a vásárlót terheli.
Nyomtató kellékekre vonatkozó jótállás:
A nyomtató kellékek nem tartoznak a magyar jogszabályok szerint jótállási kötelezettség alá!
Ennek ellenére cégünk jótállást vállal rájuk az alábbiak figyelembevételével:
- A tonerek, tintapatronok esetében hibás működésnél, szükség van egy "tesztoldal"-ra, amit a hibás patronnal nyomtattak! A terméket, a vásárlást igazoló bizonylattal ( nyugta, illetve számla ), és a próbanyomattal együtt bármely üzletünkben - a hibát beigazoló átvizsgáltatás után - díjmentesen cseréljük, illetve annak ellenértéke levásárolható más termékre.
A bevizsgálás átlagos időtartama 3-5 nap, de maximum 30 nap.
- Nem cserélhető az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje 75%-nál alacsonyabb (25%-nál többet nyomtattak vele), ezt minden esetben súly alapján is vizsgáljuk.
Nem minősül garanciális problémának:
- A foruse (utángyártott) tonerek, tintapatronok esetében előfordul, hogy nem helyesen jelzi a patron telítettségét a nyomtató, de ettől függetlenül a nyomtatás működik. (Ez elsősorban az új Epson nyomtatóknál merül fel).
- Kompatibilitások, kapacitások jelölése mindenkor a gyártó cég által közzétett adatok alapján vannak megadva. Ezek tájékoztató jellegűek, pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!
Eredeti HP kellékek esetén:
A "HP kellékanyagokra vonatkozó garanciális procedúra leírása" (www.hp.hu) alapján kell eljárni. Vagyis a meghatározott szervizek által kiállított szervizigazolás ellenében tudjuk csak cserélni a hibás kelléket! Az igazolást minden esetben a vásárlónak kell beszereznie tekintettel arra, hogy szükség lehet a nyomtató beszállítására is.
Cseregarancia:
Téves vásárlásra való hivatkozással csak eredeti csomagolású, bontatlan terméket áll módunkban kicserélni! Azonban pénz visszafizetésére az üzletben történő vásárlást követően nincs lehetőség!
A vásárlástól való elállási jog: A 45/2014 (II.26.) kormányrendelet (a fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól) is csak az ún. távollévő felek, illetve az üzleten kívüli értékesítés esetén rögzít elállási jogot az egyéni ( nem céges ) vásárló részére; különösen az interneten megvásárolt és kézhez kapott rendelés után a fizetés módjától függetlenül 14 napon belül a vevő meggondolhatja magát, és indokolás nélkül visszaküldheti az árut a kereskedőnek, akinek kötelessége azt visszavenni, és visszafizetni a vételárat. Természetesen csak eredeti, bontatlan csomagolású termék esetén. Az üzletben történő személyes vásárlásra a fenti rendelet nem vonatkozik, így ebben az esetben a kereskedő NEM KÖTELES visszavásárolni még a bontatlan terméket sem!
Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Nem gyakorolható az elállás joga, olyan speciális igényű termék esetén, melyet külön rendelésre gyártottak, importáltak. Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg Vevőszolgálatunkat.
|
|
|
© 2008 MIPEN KFT. Minden jog fenntartva
|
|